Stav objednávky
Čeká se na ověření platby - Objednávka je přijata a čeká se, až se Vaše platba objeví připsaná na našem bankovním výpisu. Stav objednávky používán při úhradě bankovním převodem.
Objednáno - Zboží do objednávky bylo objednáno u našich dodavatelů, datum kdy se tak stalo je zapsán v poznámce k objednávce. Je-li objednávka již v tomto stavu, nelze objednávku ze strany zákazníka bezplatně zrušit! Viz obchodní podmínky.
Expedována - Objednávka byla předána přepravci a vše je již v rukou zvoleného přepravce. V blízké době můžete očekávat svůj balíček na zvolenou dodací adresu. Je-li objednávka již v tomto stavu, nelze objednávku ze strany zákazníka bezplatně zrušit!
Vyřízena - Objednávka byla již předána přepravci a převzata zákazníkem.
Částečně vyřízeno - Objednávka byla částečně vyřízena (viz stav Vyřízena) dle dohody se zákazníkem, zbylé zboží v objednávce bude vyřízeno dle skladových dispozic později.
Stornována - Objednávka byla zrušena. Důvod vysvětlení je uveden v poznámce k objednávce.
S výše uvedenými stavy se můžete setkat v automatických e-mailech o změně stavu objednávky.
Pokud jste se registrovali do našeho e-shopu, pak se po přihlášení do něj můžete setkat i s jinými stavy objednávek. Tyto ostatní stavy však slouží jen pro interní práci našich zaměstnanců. Jde zejména o stavy objednávek:
Přijata - automatický stav všech nových objednávek.
Vyřizuje se - stav objednávky kdy se s objednávkou jakkoliv pracuje, například se komunikuje se zákazníkem kvůli nějakému problému, zboží se hledá ve skladu, připravuje se na balení, atp.
Připravováno k expedici - stav objednávky, kterou je nutné odeslat zákazníkovi . Znamená to, že je již zásilka zabalená, nyní je potřeba vytisknout štítky a průvodky pro přepravce, případně se čeká na přepravce, až si zásilku přijede vyzvednout. Je-li objednávka již v tomto stavu, nelze objednávku ze strany zákazníka bezplatně zrušit! Viz obchodní podmínky.
Nevyzvednuto - stav objednávky, kdy uplynula doba pro vyzvednutí zásilky, nebo zásilka nebyla převzata zákazníkem. V tomto případě od nás následuje e-mailová či telefonická komunikace a snažíme se nastalou situaci se zákazníkem řešit.